LIDDER · NOVA VERZIJA 11.11
Lidder nova verzija 11.11, jul 2024.
- Eeeee-Fakture · Komentar na SEF Od sada, sve što se nalazi u komentaru na fakturi (u pratećem tekstu koji unosite komandom "T") ide u zaseban red na SEF-u. Rečenice se neće nastavljati osim ako Vi to izričito ne želite i…
2024. godina756 rečioko 4 min čitanja
- Eeeee-Fakture
· Komentar na SEF
Od sada, sve što se nalazi u komentaru na fakturi (u pratećem tekstu koji unosite komandom "T") ide u zaseban red na SEF-u. Rečenice se neće nastavljati osim ako Vi to izričito ne želite i stavite sve u jedan red da se nadovezuje.
· Prepisivanje otpremnice u broj narudžbenice
Automatsko prepisivanje broja otpremnice u polje „Broj narudžbenice” u okviru referenci prilikom slanja na SEF. Da bi ovo išlo automatski, potrebno je uključiti opciju za firmu u okviru „Način rada ...4” pod nazivom „Automatsko prepisivanje podataka na SEF (mesto isporuke, otpremnica)”.
· Prepisivanje mesta isporuke u šifru objekta
Automatsko prepisivanje mesta isporuke u polje „Šifra objekta” u okviru referenci prilikom slanja na SEF. Da bi ovo išlo automatski, potrebno je uključiti opciju za firmu u okviru „Način rada ...4” pod nazivom „Automatsko prepisivanje podataka na SEF (mesto isporuke, otpremnica)”.
· Osnovica za umanjenje - rabat
Dodato je novo polje „osnovica za umanjenje” u okviru rabata u xml fajlu za slanje na SEF tako da Lidder od sada ispravno popunjava i to polje iako nije bilo obavezno. Za vas ovo polje neće remetiti dosadašnji rad, tj. radićete isto kao do sada.
- (Pre)fakturisanje usluga po čl.17 Zakona o PDV
Uvedena je komanda "," (zarez) za pojedinačno obeležavanje stavke usluga za oslobođenje po čl. 17 Zakona o PDV-u u fakturama iz VD-0. Nakon unosa robe, unosite stavku usluge (tekstualnu komandom "G" ili šifriranu uslugu komandom "Shift+G"), nakon unosa usluge komandom "," (taster zarez na alfa-numeričkom delu tastature) birate stavku koja će biti oslobođena PDVa po čl.17 Zakona o PDV. Tako obeležena stavka će na elektronskoj fakturi u xml-u imati oznaku OE-PDV-RS-17-4-2, a na PDF-u „Nije predmet oporezivanja PDV2”.Ovakvo pojedinačno obeležavanje stavke i oslobađanje od PDVa je moguće samo u slučajevima kada se (pre)fakturišu usluge trećih lica po čl.17. stav 4. tačka 2 Zakona o PDV. Faktura će u ovom slučaju biti evidentirana u KIR evidenciji u polju 3.2 i to samo oporezive stavke vaše robe i usluge/a, iznos sa obeležene stavke neće biti prikazan ni u jednoj koloni KIR evidencije, kao ni u POPDV obrascu.
